woensdag 20 januari 2016

Draadkunst in HobbyHandig

Met de producten van Stampin' Up! kun je de meest fantastische dingen maken. De mogelijkheden zijn niet beperkt tot stempelen en kaarten maken. Ik ben dan ook best trots op onderstaand ontwerp dat voor de redactie van HobbyHandig aanleiding was om daar uitgebreid aandacht te besteden in het januari nummer.





Eerder heb ik jullie in een tweetal video-filmpjes de grondbeginselen al laten zien van mijn creaties van Draad en Papier. In deze video zie je hoe je aan de hand van een tekening een creatie kunt maken.





Heb je nog vragen of wil je ook met deze creaties aan de slag? Of wil je het totaalpakket bij mijn bestellen?.  Neem dan gerust contact met mij op.

Groetjes,

Mathilde Kortekaas




1 opmerking:

  1. Beste Mathilde,
    Heb je misschien een tip in welke (fysieke) winkel ik het papierdraad kan kopen? En bestaat er ook een hobbyboekje over draadkunst?
    Met vriendelijke groet,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen