dinsdag 5 januari 2016

Introductie Nieuwe Catalogus

Namens Stampin' Up! mag ik jullie de nieuwe voorjaars- en zomercatalogus 2016 presenteren.. Van 5 januari tot 31 mei 2015 kun je de fantastische producten uit deze catalogus bij mij bestellen  Je kunt hem snel bekijken door op onderstaande afbeelding te klikken




In onderstaande video geef ik jullie mijn eerste indruk over de nieuwe voorjaars- en zomercatalogus van Stampin' Up! en laat ik meteen het eerste project zien dat ik met de nieuwe Playful Pals Stampset en de Pyramid Pats Thinlits Dies heb gemaakt.










Zoals je ziet een prachtige stempel- en stanzenset die eigenlijk niet in je collectie mogen ontbreken. Je krijgt ook nog een korting van 15% als je deze twee sets samen koopt (bundle en save). Kies daarvoor de onderste optie bij onderstaande producten.
Bovendien krijg je, als je deze set besteld, de benodigdheden voor het maken van deze kaartenset gratis van mij !!!


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten